ponedeljek, 30. december 2013

Planina Dolga njiva (1600m) pod Srednjim vrhom nad Preddvorom; Po pridih zime ...

Zadnje dni navkljub slabemu vremenu ne mirujem. Prejšnji teden sem s hitrim vzponom na Kališče preveril, če mi telo po krajši bolezni še služi. 0.56.00 v dežju in blatu od hiše niti ni bilo slabo (s parkirišča nad hišo markirano 2 uri). Predvčerajšnjim je sledil zanimiv vzpon z biciklom na Sv. Jakoba. V dolini mrzla megla, na cesti pod Jakobom vsaj 10 stopinj topleje. Pri koči na vrhu sem se martinčkal v majici. Danes dopoldne pa končno po bežen okus zime. V slabem vremenu po dolini Suhe na greben Kozjeka ter naprej na Dolgo njivo pod Srednjim vrhom. Pri lični lovski kočici me je minila želja po nadaljnem vzponu. Raje sem globoko vdihnil poseben zrak sredogorja, ki mi je preklopil možgane v zavedanje, kako lagodno nam je pravzaprav v dolini.

P.s. Fotografirano s telefonom.

PA ZDRAVO IN SREČNO V 2014!

Oh, sem pogrešal zafrajhane ...

Nove tablice ...

Domiselno ...

Koča na Dogi njivi ...

Pričakoval sem več snega ...

Le šilce rujnega in ključ ...

Brez podlage, šmrc ...

Hehe ...

Zimska sobica in vroče ...

Juhej! ...

Začuda sta še dva prikolovratila za menoj ...

Podrto drevje tudi tu zgoraj (zadnji vetrolom) ...

Enkrat romantik, vedno romantik ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar