torek, 7. avgust 2012

Otok Lošinj; Sv. Mikul in Televrin ...

Sončni vzhod med vzponom na Sv. Mikul (Sv. Nikola), zavetnika pomorščakov ...

Proti Cresu in čez ...

Prebujanje ...

Razpotegnjeni otok Lošinj z vrha (kapelice Sv. Mikula) ...

Pokvarjen pogled ...

Spomin na prvi obisk ...

Odsev v morju ...

Kapo dol pred graditelji 'zidov' ...

Barv mi dajte ...

Prijateljico sem pobral s ceste ter odložil na varno v grmovje ...

Naslednji dan pa vnovič v največji vročini ...

... po daljši, grebenski poti ...

... proti oddaljenemu vrhu ...

Madonca, vročine! Liter vode v nahrbtniku se je spremenil v vročo ...

Kraljestvo za čamac ...

Dolgo poskakovanje s skale na skalo ...

Kapela Sv. Mikule, zavetnika pomorščakov ...

Naprej proti Televrinu ...

Saj ne rečem, je lepo, a da bi menjal za gore ...

Od stolpa še kar naprej ...

No, se je splačalo? Pogled proti severu ...

Najvišja točka otoka ...

Foušija ...

Doli gre prava kratka feratica (do jame po spodnjih melih nisem šel, mi je zmanjkalo časa) ...

V sestop pa s hitrim korakom (moji me čakata).

Ni komentarjev:

Objavite komentar