nedelja, 21. marec 2010

Goli vrh nad Jezerskim; varna tura ...

Prejšnjo nedeljo (14.03.) sem jo po dolgem času znova ubral nad Jezersko. Smer - Goli vrh. Kaj konkretnejšega mi v tem koncu ni prišlo niti na misel, saj je letošnja zima res nekaj posebnega, tako po 'kvaliteti' snega, kot na žalost številu žrtev bele smrti ...
Priznam, da sem bil v Ravenski Kočni močno presenečen, ko sem, navkljub visokim temperaturam, naletel na še povsem nepredelan sneg (pršič). Globoke gazi skozi gozd proti Golemu vrhu sem bil seveda izjemno vesel, saj mi kondicija v zadnjem času ne služi ravno najbolje. Kaj češ, človek ne (z)more vsega ...
Z najdražjo imava sobote rezervirane za delo na hiši, pa tudi zdravje mi nekaj nagaja (na sumu je revma)! Res se ni prav nič prijetno spraviti v hribe s trgajočo bolečino v roki in rami. Upam na boljše čase ...

Goli vrh nad Ravensko Kočno ...

Vedno lepo za oko (deviško) ...

Iz gozda na Jenkovo planino ...

Lovska koča na mejni planini ...

Grintovec in Kočna ...

Naš novi dom ...

Lepote nad Jenkovo planino (nad Belsko Kočno) ...

Pristovški Storžič, Obir ...

Matkova kopa, Krnička, Mrzla gora, v sredini Ojstrica ...

Babi, Rinke, Skuta, Dolgi hrbet ...

Zimski pristop na Krničko goro. Nekoč s seboj vzamem tudi smuči ...